سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری پنجمین همايش ملي و چهارمین همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" در مرداد ماه 1395 خبر داد .

      به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا، علی آقا افضلی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اعلام اين خبر بیان داشت:با موافقت معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشورپنجمين همايش ملي و چهارمین همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در مرداد ماه  1395 برگزار می شود .

وی ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، نشر مدیریت دانش در حوزه مهارت آموزی، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملی و بین‌المللی، فراهم كردن زمينه مشاركت صاحبنظران داخلي و بين‌المللي در حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال، شناسایی چالش‌های امروز و فردای حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال و ... را از جمله اهداف برگزاري پنجمین همایش ملی و چهارمین همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در دو بعد ملی و بین المللی عنوان کرد .

افضلی بیان داشت: پنجمین همایش ملی و چهارمین همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در محورهاي تضمین کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد تقاضا محوری -چالش‌های نظام آموزشی کشور از تحصیل تا اشتغال - توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت ذینفعان -  فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، اقتصاد مقاومتی و امنیت اجتماعی - مهارت آموزی، توسعه کارآفرینی، اشتغال در برنامه ششم توسعه- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات- مشاوره و هدایت آموزشی، رویکردی حیاتی در فرصت‌های شغلی- آینده پژوهی و باز اندیشی در آموزشهای فنی و حرفه‌ای با رویکرد ملی و بین‌المللی برگزار می شود .

وي افزود: امید است با مشارکت پژوهشگران درون و برون سازمانی بخصوص بخش خصوصی ، مشابه سنوات گذشته شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش باشیم.

افضلی در خصوص زمانبندی همایش مذکور بیان داشت: مهلت ارسال چکیده مقاله 15-2-1395، مهلت ارسال مقاله کامل 31-3-1395 و زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال 95 است .

وی افزود: دبیرخانه همایش دفتر پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورمی باشد .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا